top of page
  • תמונת הסופר/תנופשNET

המדריך לטיסות וויז וריינאייר

תנו לי לחדד לכם כמה נהלים חשובים שימנעו מכם עגמת נפש בטרמינל:


  1. טיסות וויז וריינאייר יוצאות אך ורק מטרמינל 1

  2. המידות המצויינות בכרטיס ללא כבודה מתייחסות אך ורק, ואני חוזר - אך ורקקק לתיק גב!. לא טרולי, לא תיק ספורט ולא כל תיק אחר ..

  3. ככל שמתקרבים למטוס מחיר הכבודה עולה. באתר תשלמו מחיר כבודה רגיל, בטרמינל בדלפקי הצ'ק אין תשלמו מחיר קצת יותר יקר, ולמעלה לפני עלייה למטוס תשלמו קנס כפול על האומץ בלהביא כבודה ולא לשלם עליה.

  4. עלייה למטוס (בורדינג) היא שעה לפני המראה. אנא מכם לא להתייחס למצויין בכרטיס הטיסה כי הזמן שם מתייחס להמראת המטוס ולא לבורדינג.

  5. תחסכו לכם כסף והקפידו לעשות צ'ק אין בבית!! . בטיסות לואו קוסט מתים על התמימים שחושבים שטיסות אלו הן טיסות סדירות כדוגמת אל על ודומיו. צ'ק אין בשדה עולה כמעט כמו הכרטיס שלכם!.

  6. כל בעייה שלא ברורה לכם בעשיית הצ'ק אין- תצרו קשר עם שירות הלקוחות של וויז או ראיינר. הם עונים. אני מחדד.. אין נציגות של וויז או ריינאייר בארץ ואנחנו המשווקים וגם הדיילים נותנים שירות לחברות הללו אך פועלים לפי הכללים שלהם. אין לנו דרך לסובב את העולם כי החברות לא בבעלותנו.

  7. גם אם אתם מתעצלים- קראו את הוראות החברה שבה אתם טסים. אי הידיעה לא פותרת מעונש. ובלואו קוסט אוהבים להעניש את מסירי האחריות העצמית.

  8. אם לא תשלמו על מקום סביר להניח שהמערכת תזרוק אתכם כל אחד בקצה אחר. וזאת כדי לגבות ממכם אקסטרה (בדגש על אקסטרה!) כסף על שינוי מקום. לא להתפלא אם לא שילמתם על מושבים שאתם מופרדים לכמה שעות טובות מהמשפחה שלכם.

  9. אנא שימו לב! חוקים אלו תקפים גם לחברת וויז וריינאייר .


טיסות מוזלות:


59 צפיות0 תגובות
bottom of page